PREČU ATGRIEŠANAS KĀRTĪBA Atgādinām, ka AVON nodrošina 100% garantiju visām precēm 3 mēnešus no to iegādes datuma. Ja ir radusies nepieciešamība atgriezt preces, jāaizpilda preču atgriešanas akts, kas kopā ar precēm jānosūta uz SIA "AVON COSMETICS", Brīvības iela 155, Rīga, LV-1012. Visas preču atgriešanas izmaksas sedz Konsultants. Ir iespējami divi preču atgriešanas varianti:
1) Summas korekcija
Summas korekcija tiek veikta gadījumā, ja Klients atsakās no preces - t.i. tās vietā neko nevēlās saņemt. Šī korekcija parādīsies pie nākamā rēķina, par kuru būs attiecīgi mazāk jāmaksā. Korekcijas gadījumā Konsultants nesaņem atpakaļ skaidru naudu.
Jaunums! Ja korekcijas summa ir lielāka par 10Ls, ir iespēja summu no attiecīgā rēķina atskaitīt. Tādā gadījumā veidlapas pirmajā pusē būs iespēja atzīmēt ar "x", ka Tu vēlies saņemt maksājuma kvīti.
Konsultants nedrīkst pastāvīgi samazināt savu apmaksas summu atgriežamo preču dēļ!
2) Preču apmaiņa
Prece tiek apmainīta tikai tajos gadījumos, ja atgriešanas iemeslos ir atzīmēts -
nekvalitatīva prece vai bojāts produkta iepakojums;
Apmainītā prece tiks automātiski pievienota pie nākamā pasūtījuma kā bezmaksas prece;
Preci var apmainīt tikai pret tādu pašu preci un par tādu kampaņas cenu, kuras laikā prece tika pasūtīta;
Gadījumā, ja nebūs iespēja veikt preces apmaiņu, tiks veikta korekcija par produkta vērtības summu;
Apmaiņa netiek veikta, ja atzīmēts iemesls - alerģiska reakcija.
Garantija netiek piemērota:
Izstrādājumiem, kuri tika sabojāti apzināti vai nepareizas lietošanas dēļ;
Bižutērijai, kura tika sabojāta nēsājot;
Produktiem, kuri izlietoti vairāk par 25% no tilpuma;
Produktiem, kuru iegāde notikusi vairāk kā pirms 3 mēnešiem;
Kosmētikai vai smaržūdeņiem, kuru aromāts Klientam vairs nepatīk;
Dāvanām, kvalitatīviem AVON katalogiem, maisiņiem, paraudziņiem, Neto piedāvājumiem.
Atdodot produktus kopā ar savu Klientu pārliecinies, ka:
Iepakojums nav bojāts,
Izstrādājums ir kvalitatīvs,
Produkts bijis pasūtīts,
Atbilst tonis (dekoratīvai kosmētikai),
Atbilst aromāts (smaržūdeņiem).
Ja saņemtajā pasūtījumā ir iekļauts produkts, kurš nav bijis pasūtīts, lūdzu, sazināties ar AVON Klientu Servisu, lai pārbaudītu pasūtījuma apkalpošanas pareizību. Šajā gadījumā nedrīkst uzsākt šo preču lietošanu.
Uzmanību! Visas Konsultanta veiktās atgriešanas tiek reģistrētas. Ja konstatējam, ka Konsultants ļaunprātīgi izmanto mūsu piedāvāto 100% garantiju, AVON ir tiesības pārtraukt sadarbību ar šādu Konsultantu.